خدمات سلامت در ایران بدون توجه به تابعیت افراد ارائه میشود
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، بابک فرخی، در اجلاس کشوری مدیران مبارزه با بیماریهای واگیر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به تابعیت افراد، خدمات سلامت را در اختیار همه ساکنان کشور قرار میدهد و این رویکرد علاوه بر جنبههای انسانی، از منظر بهداشت عمومی نیز ضروری است.
وی با بیان اینکه بیماریهای واگیر محدود به مرزهای جغرافیایی نیستند، افزود: اگر جمعیتی از خدمات بهداشتی و مراقبتی محروم شوند، پیامدهای آن متوجه کل جامعه خواهد شد. به همین دلیل در شبکه بهداشت کشور خدمات مورد نیاز اتباع نیز همانند شهروندان ایرانی ارائه میشود.
فرخی تصریح کرد: در روستاها، شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و مناطق عشایری، خدمات بهداشتی برای اتباع خارجی نیز مشابه سایر شهروندان ارائه میشود و این رویکرد بخشی از سیاستهای نظام سلامت در راستای حفظ سلامت عمومی است.
مقالات مرتبط گردشگری
آخرین مقالات راهنمای سفر
آخرین مقالات جاذبههای گردشگری
- کارشناس روابط عمومی در تفاوت عکاسی پرتره و مدلینگ؛ مرز باریک میان هنر و تبلیغات!
- فرهنگ پور در تفاوت عکاسی پرتره و مدلینگ؛ مرز باریک میان هنر و تبلیغات!
- کارشناس روابط عمومی در سباف برای شما چه کرده است؟ تغییرات جدید سیستم حملونقل در یک نگاه.
- مازیار در سباف برای شما چه کرده است؟ تغییرات جدید سیستم حملونقل در یک نگاه.
- کارشناس روابط عمومی در سفر به بندرانزلی؛ شهری که همیشه برای اقامت وسوسهکننده است
- پیمان در سفر به بندرانزلی؛ شهری که همیشه برای اقامت وسوسهکننده است